♥ Onsdags- och torsdagsfika.

Hade tjejerna på besök igår. Tänkte jag skulle bakat en Citronmaräng paj, men tiden rann iväg och det blev ett par cupcakes istället. Det blev Red Velvets igen... :D
Istället för vanlig vaniljfrosting så gjorde jag hallonfrosting med kokos på toppen. Funkade minst lika bra om inte ännu bättre. Kokos på toppen är otroligt gott och har blivit lite av en ny favorit.

Idag fick jag besök igen och gjorde samma frosting, fast på chokladcupcakes. På toppen dekorerade jag med en chokladbit med smak av hallon.


2 kommentarer:

åsa - hello sugar! sa...

mmm, jag gillar också kokos både i och på cupcakes. jag älskar att rosta kokosen ett par minuter i ugnen innan jag strör på den, blir helt oemotståndligt.

♥ Anneli sa...

Jag har hört att det skall vara otroligt gott! Måste testas till nästa gång!

Skicka en kommentar

Next previous home