♥ Lite bakning den senaste tiden...

Namn: Lemon meringue-pie.

Öde: Uppäten av mig, Kim & Josefin. (Efter våldsam cykeltur från Möllan till Värnhem. Marängen låg brevid
pajformen när jag var framme. Notis till mig själv: Frakta
Lemon meringue-pie i cykelkorg: Big No no.)

Levnadstid från att blivt framdukad: 10 - 35 min.

Betyg: God, söt och frisk smak.


Eftersmak: Lätt magont.



Namn: Chokladcupcakes med creme cheesefrosting.
Vanilj/kokoscupcakes med päronfrosting.

Öde: Tillfredställa designteamets sockerbehov på TAT. Samt tillföra lite pasteller i vårt rum.


Levnadstid från att blivt framdukade: Ca 5 - 60 min.


Betyg: Så pass uppskattade att jag tänker göra fler att ta med till jobb.


Eftersmak: Sockerstinnade designers som blev oerhört kreativa.


1 kommentarer:

åsa - hello sugar! sa...

haha, riktigt populära bakverk, såklart! de såg ju som vanligt underbara ut! :)

jag använde min ateco sprits, den är större än 1M, körde med 1M på monkicupcaksen däremot. :)

Skicka en kommentar

Next previous home