♥ Nya cupcakes och ny sida!!

Som jag skrev för ett tag sedan så skulle jag få en ny adress och en ny hemsida. Adressen har jag men den är inte inkopplad ännu (mest för att slippa ha blogspot.com i adressen + fler möjligheter.)

Utseendet har jag pillat fram ett tag nu och äntligen satt ihop. Med tanke på att jag inte kan någon html utan googlat fram hur man gör de olika delarna så är jag nu stolt att presentera min nya sida!! (Med samma gamla adress då. Säger till om/när det blir aktuellt för adressbyte :D ).

Egentligen tänkte jag ändra allt samtidigt, men då jag är ytterst otålig och vill få allt gjort direkt så gör jag så här nu!
Håll till godo!
Kram Anneli


Så lite nya cupcakes..
När min vän Jenny bestämde sig för att ha tjejmiddag förra helgen tog jag med dessa till kaffet. Vaniljbotten med en liten hint av kokos och på toppen spritsad rabarber och limefrosting. (Ett tips när man vill ha kokos i sina cupcakes är att är rosta den i en panna tills den blir gyllenbrun innan man blandar den i smeten. Detta ger en god och mild smak).


Vaniljcupcakes med kokos
Rabarber Limefrosting


3 kommentarer:

Jenny sa...

Och helt vanvettigt goda var dom. Som vanligt. Undrar när jag ska sluta säga "-Åhh det här var de godaste hittills..."

åsa - hello sugar! sa...

vilket fantastiskt jobb du gjort med webbsidan! den är jättefin! :) och dina cupcakes ser som vanligt hur mumsiga ut som helst.

Linda sa...

Så fin sidan är! Gillar verkligen din logga.. och färgerna! Cupcakesen låter supergoda.. mmm.

Skicka en kommentar

Next previous home