♥ Misslyckade cupcakes

I present fick jag en muffinsplåt i form av hjärtan. Meningen är att istället för de vanliga runda så kan man istället variera med denna plåten. Men det gick ju inte alls.. Mina blev helt runda och knöliga.. Fungerar säkert bättre med lite mindre smet nästa gång.
Så i ren frustration så panikade jag loss med lite frosting och strössel och sugarpastedekorationer för att försöka rädda det hela, men det sket sig duktigt på utseende fronten. Hjärtformad schmärtformad säger jag. Men de blev väldigt goda iallafall. Sen var det sockerkoma i 2 dagar.

























Choklad och halloncupcakes

Frosting: Creme cheesefrosting med chokladsmak och krossad oreo
Dekorationer gjorde i sugarpaste.
Topping: Strössel och krossade oreos.

1 kommentarer:

åsa - hello sugar! sa...

den ser gullig ut ändå och gott lät det!! :) jag har aldrig testat annat än runda men jag hoppas du får hjärtformen att funka som den ska nästa gång!!

Skicka en kommentar

Next previous home