♥ Sugarpaste Flowers

Idag har jag förberett lite inför helgen. På lördag har jag en beställning till ett 100 års kalas och när de frågade om jag ville hjälpa till med att göra cupcakes så tackade jag självklart ja! Så idag började jag med att färga sugarpaste i rosa och lila. Sedan stansade jag ut blommor och dekorerade dem med pärlor och pärlemorfärg. Nu skall de ligga och torka till lite över natten och imorgon blir det till att fixa bakning mm.

(Tyvärr ser pärlemorfärgen alltid lite svettig ut på bild.. Hmm, måste lära mig fota.. )

3 kommentarer:

åsa - hello sugar! sa...

blommorna ser jättefina ut! roligt att baka till kalas, hoppas det gick bra!! :)

♥ Anneli sa...

Tack Åsa! Det gick bara bra! Efter detta har man fått rutin på att göra blommor iallafall!! :D /Anneli

Linda sa...

Wow, jättesöta blev de!

Skicka en kommentar

Next previous home